ARA:n energia-avustukset selkokielellä -webinaari 11.11.2020

Tervetuloa maksuttomaan webinaariimme!

Ajankohta: keskiviikko 11.11. kello 9.00-9.45
Paikka: webinaari (lähetämme ilmoittautuneille linkin tapahtumaan)
Kohderyhmä: isännöitsijät, taloyhtiöiden hallitusten jäsenet
Ilmoittautuminen: ilmoittaudu mukaan tästä linkistä viimeistään ti 10.11.

ARAlta on tämän vuoden alusta alkaen voinut hakea energia-avustusta asuinrakennusten energiatehokkuutta parantaviin korjauksiin. Avustuksiin on varattu yhteensä 100 miljoonaa euroa. Mitä energia-avustuksen saaminen edellyttää? Mitä toimenpiteitä energia-avustuksen saamiseksi vaaditaan? Mitä laskelmia ja dokumentteja tarvitaan? Milloin hakemus pitää jättää? Muun muassa näihin kysymyksiin vastaamme maksuttomassa webinaarissamme!

Yleisö voi esittää kysymyksiä webinaarissa. Webinaari tallennetaan ja osallistujat saavat tallenteen jälkikäteen katsottavaksi. Varaamme oikeuden muutoksiin ohjelmassa.

Lisätiedot

Webinaarissa luennoi ja lisätietoja antaa:
Matti Hellgrén, asiakaspalvelupäällikkö
Vahanen Monitoring Services Oy
matti.hellgren@vahanen.com
050 533 7127

Voit myös varata ajan maksuttomaan konsultaatioon Matin kalenterista.